איך לגייס את האשראי שאתה צריך לעסק תוך 14 יום בלבד!

אחד מהקשיים הגדולים ביותר איתם מתמודדים בעלי עסקים, הינו הקושי בגיוס אשראי מסחרי, כאן תוכלו ללמוד איך לגייס אשראי בקלות תוך 14 ימים בלבד.
איך לגייס אשראי לעסק תוך 14 יום בלבד

אחד מהקשיים הגדולים ביותר איתם מתמודדים בעלי עסקים, הינו הקושי בגיוס אשראי מסחרי (הלוואות, מסגרות אשראי, ערבויות בנקאיות ועוד). לא פעם, אנחנו נתקלים בבעלי עסקים שמגיעים אלינו עם קושי מהותי בגיוס אשראי לצורך התזרים השוטף, ייבוא ורכישת סחורה או כל צורך אחר של העסק או החברה שבבעלותם.

רק לצורך ההמחשה, ע"פ ניתוח ממצאי סקר האשראי לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה והתעשייה – בשנת 2022 מעל 50% מבעלי העסקים לא קיבלו את האשראי אותו ביקשו ולו העסק שלהם נדרש (34% לא קיבלו את האשראי בכלל ו-18% קיבלו רק חלק מהאשראי המבוקש).

ברוב המקרים ולאחר קבלת החומר מהלקוחות, הקושי בגיוס אשראי הינו טכני בלבד ונובע מסיבות של העדר אינפורמציה מלאה של הבנק על הלקוח, העדר כוח אדם בסניף הבנק לטיפול בבקשות אשראי חדשות או סתם קצר כלשהו בין הבנקאי בסניף לבין הלקוח המתוסכל, הלא הוא בעל העסק.

דור שמש
מייסד ומנכ"ל החברה

לגיוס אשראי תוך 14 יום בלבד - מלא פרטים עכשיו ואנחנו כבר נדאג לגיוס שלך.

לזכותם של סניפי הבנקאות העסקית בישראל, נציין כי העומס שמוטל על כל בנקאי הינו עצום. לצורך ההמחשה, אם עד לפני 5 שנים, בנקאי עסקים היה מטפל במקסימום 40-50 לקוחות, נכון לכתיבת שורות אלו, כל בנקאי עסקים מטפל בממוצע בכמות של בין 500-700 לקוחות! פער מטורף שנובע בעיקר מהתייעלות המערכת הבנקאית וצמצום מאסיבי של סניפים בשנים האחרונות, תוך כדי מיזוג הלקוחות וצמצום כוח האדם בסניפים החדשים.

ישנם מספר דברים אותם באפשרות בעלי העסקים לעשות בכדי להגדיל את הסיכוי שלהם לקבלת האשראי המיוחל, להלן שלושת הדברים העיקריים:

  1. התנהלות תקינה ובהירה מול סניף הבנק – ככל ששיתוף הפעולה שלכם יהיה חזק יותר מול סניף הבנק שלכם, הסיכוי לקבלת האשראי בעת הצורך יגדל. עליכם לשתף את הבנק בנתונים והדוחות של העסק ולדעת לבקש את האשראי בזמן הנכון, לפני שנכנסים לבעיות תזרים ו/או בעיות אחרות.
  2. הגשת מלו החומר הנדרש – ככל שתשתפו את סניף הבנק שלכם ביותר חומר ותציירו לו תמונה יותר ברורה של העסק ושל פועלו, ככה יהיה יותר קל לבנק לאשר את האשראי. הרבה בעלי עסקים שומרים חלק מהפרטים האישיים/העסקיים לעצמם וככה למעשה הם מסתירים מהבנק מידע שהיה יכול לסייע לו לאשר את הבקשה.
  3. יחס אישי – הסעיף הכי ברור אבל גם הכי מורכב מכולם. ככל שנשכיל לשמור על יחס אישי טוב עם הבנקאי שלנו / עם מנהל הלקוחות שלנו, ככה הסיכוי לאישור בקשות האשראי שלנו יגדל בהתאם.

אז תשתדלו ליישם את 3 הטיפים הקטנים הללו ותראו שיפור ניכר, לפחות בתחום הנ"ל.

בהצלחה!

אהבתם? שתפו!

התחל בתהליך עכשיו

גיוס אשראי לעסקים, זאת עבודה למקצוענים. אנחנו בחברת פיננטינק מעסיקים כלכלנים וקציני אשראי יוצאי המערכת הבנקאית העסקית, בכדי לגייס לכם את האשראי לו העסק שלכם נדרש, בתנאים הטובים ביותר!

תשלום על בסיס הצלחה!

אנחנו ברורים מספיק....?

תשלום שכר טרחה רק לאחר אישור בקשת האשראי ע"י אחד או יותר מהגופים הפיננסים בישראל.

* ללא עמלות טיפול בבקשה / פתיחת תיק וכו'