תמהיל אשראי עסקי מדויק

אז מהו בכלל תמהיל אשראי עסקי נכון? ומהי החשיבות שלו עבור העסק של כל אחד ואחת מכם?

אז מהו בכלל תמהיל אשראי עסקי נכון? ומהי החשיבות שלו עבור העסק של כל אחד ואחת מכם?

תמהיל אשראי עסקי, הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הפעילות העסקית של כל עסק. הוא מסייע לנו להשיג גישה למשאבים פיננסים בצורה חלקה ויעילה יותר באמצעות פריסת האשראי של העסק למספר קטגוריות ספציפיות ועל פי הצורך המדויק של העסק.

תמהיל האשראי העסקי, מוענק ע"י הגורמים הפיננסים השונים בהתאם להיסטוריה של העסק ולמצבו הפיננסי בעבר עם הסתכלות לעתיד. כלומר, תמהיל האשראי הינו השיקול המקצועי של הגורמים הפיננסים (הבנקאים והחוץ בנקאים) בהערכת הסיכון והיתרונות בהענקת האשראי לעסק.

כיצד ניתן להשיג תמהיל אשראי מדויק עבור העסק שלכם?

בכדי להשיג את תמהיל האשראי הנכון עבור העסק שלכם, על העסק לעמוד בתנאים מסוימים ולהפעיל שליטה פיננסית שקופה והגונה.

בנוסף, בעל העסק נדרש לעמוד במספר פרמטרים משמעותיים, בכדי להגדיל את הסיכוי שלו לקבלת תמהיל האשראי המדויק ביותר עבור העסק שלו ובכך לא להיקלע לקשיים תזרימים אלא להתפנות לניהול העסק באופן שוטף וצמיחתו.

  1. "רגילות פיננסית" – על בעל העסק לשמור ולפקח על ההוצאות השוטפות של העסק בדגש על תשלומי החובות השוטפים למערכת הפיננסית ולספקים השונים.
  2. "ניהול כספים מפוקח" – על בעל העסק להיות מודע לדוחות הכספיים, ניהול החשבונות והתכנון התקציבי בכדי להבטיח שקיפות ושליטה פיננסית בעסק שלו.
  3. "שימוש באשראי רק על בסיס צורך" – על בעל העסק להשתמש באשראי רק עבור צורך ספציפי עתידי ובאופן מבוקר ולא לבקש הלוואות לסגירת חורים שנוצרו בעבר ובחוסר שליטה ובכך לצמצם את בקשות האשראי במערכת הפיננסית.

לסיכום, תמהיל האשראי המושלם עבור העסק יכול להקל על ניהול העסק באופן שוטף ולאפשר לו לצמוח ולהתפתח. השגת תמהיל האשראי העסקי הנכון הינו תהליך מרובה צעדים המשלב ניהול פיננסי, שקיפות ואחריות. תמהיל האשראי הנכון, יעשה ברוב המקרים את ההבדל בין עסק מצליח לעסק שלא…

אנחנו בחברת פיננטינק מתמחים בגיוס אשראי לעסקים תוך בחינת הצרכים הספציפיים והנתונים הכספיים, במטרה ברורה – לבנות את תמהיל האשראי המדויק ביותר שייתן לבעל העסק שקט תזרימי לשנים קדימה.

אהבתם? שתפו!

התחל בתהליך עכשיו

גיוס אשראי לעסקים, זאת עבודה למקצוענים. אנחנו בחברת פיננטינק מעסיקים כלכלנים וקציני אשראי יוצאי המערכת הבנקאית העסקית, בכדי לגייס לכם את האשראי לו העסק שלכם נדרש, בתנאים הטובים ביותר!

תשלום על בסיס הצלחה!

אנחנו ברורים מספיק....?

תשלום שכר טרחה רק לאחר אישור בקשת האשראי ע"י אחד או יותר מהגופים הפיננסים בישראל.

* ללא עמלות טיפול בבקשה / פתיחת תיק וכו'