הסיכוי הנמוך של בעלי עסקים לקבל מימון בישראל

מעל 60% מבקשות האשראי שהוגשו בשנת 2021 על ידי העסקים הקטנים והבינוניים למערכת הפיננסית בישראל, לא אושרו בכלל או אושרו באופן חלקי

על פי דו"ח תקופתי של משרד הכלכלה והתעשיה אודות מצב העסקים הקטנים והבינוניים בשנת  2021 בישראל, מעל 60% מהעסקים הקטנים והבינוניים, קיבלו אשראי חלקי בלבד או לא קיבלו אשראי בכלל למימון המבוקש.

בנוסף, מסקר שהובא בדו"ח עולה כי פי שלושה יותר מהעסקים אשר שקלו לסגור את העסק בשנת 2020, ציינו את אחד החסמים העיקריים כגישה למימון.

הנתונים שמציג לנו משרד הכלכלה, מעידים על 2 נקודות מדאיגות: האחת, הקושי של בעלי העסקים להשיג את מלוא המימון הנדרש לעסק שלהם. בין אם מדובר במימון לפיתוח וצמיחה ובין אם מדובר במימון לצורך הפעילות השוטפת ולהון החוזר של החברה. הנקודה השנייה, ההשפעה של הקושי בהשגת המימון עד לכדי שיקולים לסגירת העסק עצמו.

ממה נובעת הבעיה והאם יש לה פתרון?

הבעיה נובעת מכמה סיבות עיקריות: יכולת מיקוח נמוכה, היעדר הבנה במערכת הפיננסית, היעדר תחרות בין נותני האשראי השונים (לרוב בעלי העסקים עובדים עם בנק אחד או שניים ולא מכירים מקורות מימון נוספים), ריביות גבוהות והתניית מתן האשראי בביטחונות ושעבודים שבעלי העסקים מתקשים להמציא.

הפתרון, הוא קודם כל ההבנה שישנה בעיה וההשלמה שיש צורך במומחה שיפעל עבור העסק שלך בגיוס האשראי, בדיוק כפי שישנם מומחים בתחומים אחרים כגון רפואה, עריכת דין, ראיית חשבון וכו'.

לא יעלה על הדעת לגשת לניתוח ללא רופא או לנהל משפט ללא עורך דין. כך גם ביחס לגיוס אשראי. קיימים היום במשק מומחים לגיוס אשראי עסקי / מסחרי אשר משתמשים בידע שלהם, בניסיון אשר צברו ובהבנה שלהם במערכת הפיננסית בישראל, בכדי להשיג לבעל העסק את המימון המלא לו הוא נדרש ובתנאים הטובים ביותר.

אהבתם? שתפו!

התחל בתהליך עכשיו

גיוס אשראי לעסקים, זאת עבודה למקצוענים. אנחנו בחברת פיננטינק מעסיקים כלכלנים וקציני אשראי יוצאי המערכת הבנקאית העסקית, בכדי לגייס לכם את האשראי לו העסק שלכם נדרש, בתנאים הטובים ביותר!

תשלום על בסיס הצלחה!

אנחנו ברורים מספיק....?

תשלום שכר טרחה רק לאחר אישור בקשת האשראי ע"י אחד או יותר מהגופים הפיננסים בישראל.

* ללא עמלות טיפול בבקשה / פתיחת תיק וכו'